środa, 20 stycznia 2016

Zakupy w frisco

Sporo osób już robi zakupy w sieci w tzw sklepach internetowych. Ale jest bardzo dużo takich ludzi którzy nie znają takich sklepów, nie wiedzą jak albo nie mają odwagi robić takich zakupów. W dzisiejszych czasach przy ciągłej gonitwie, braku czasu, chorobie lub tak jak w okresie zimowym przy śliskich chodnikach to jest wyjątkowo dobra propozycja. Można zrobić takie zakupy siedząc w domu przy kawie lub herbacie z dostawą bezpośrednio do domu. Nie będziemy musieli powtarzać cyklu: koszyk, lada, koszyk, bagażnik, dom. Takie zakupy można zrobić w sklepie a w zasadzie supermarkecie FRISCO.PL Wystarczy się zarejestrować, dodawać wybrane zakupy do koszyka oraz wybrać płatność która nam odpowiada i gotowe. Przy pewnych kwotach dostawa jest darmowa oraz można korzystać z różnych rabatów i kuponów promocyjnych. W swojej ofercie mają bardzo bogaty asortyment od różnych producentów. Są produkty spożywcze, piekarnicze,  toaletowe, kuchnie świata, owoce i warzywa, mięso, ryby a także duży wybór produktów dla zdrowia i urody. 
Zakupy są bardzo profesjonalnie zapakowane i rozdzielone na mniejsze kartony więc nie trzeba dźwigać ciężarów.























Ja zrobiłam zakupy w FRISCO.PL i jestem bardzo zadowolona. O całym toku postępowania mojego zamówienia byłam informowana mailem więc mogłam "śledzić"  moje zakupy. Mieszkańcy okolic Warszawy mogą mieć zakupy w domu w tym samym dniu. Ja natomiast ze względu na sporą odległość miałam przesyłkę kurierem. Dostawę miałam w ciągu dwóch dni. I co ważne kupiłam to co potrzebowałam. Tu też możecie zrobić zakupy z tzw "karteczką".






4 komentarze:

  1. Lubię frisco, czasem z pracy zamawiamy tam zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam frisco, ale chyba muszę mu się przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o zakupy spożywcze, to Sklep Polski ma super promocje. Sama zobacz: https://blix.pl/sklep/sklep-polski/ Ja dziś wybieram się na zakupy.

    OdpowiedzUsuń