sobota, 30 stycznia 2016

Zakupy w scrummy

Jeśli lubicie próbować i eksperymentować w smakach różnych zagranicznych smakołyków to polecam wam sklep internetowy Scrummy. Jest tam bardzo szeroki asortyment produktów, których nie znajdziecie u nas na półkach. Znajdziecie tam między innymi: czekolady, żelki, japońskie słodycze, napoje, słone przekąski, chipsy, kremy a także słodycze ekstremalne. Ja miałam okazję spróbować kilka produktów po raz pierwszy i jestem pozytywnie zaskoczona smakiem. Do tego ekspresowo moja paczka została wysłana i w ciągu dwóch dni od złożenia zamówienia była już u mnie.

Największe wrażenie smakowe zrobił na mnie krem Lotus Biscuit Spread Crunchy. Jest to krem z karmelizowanych ciasteczek lotus z chrupiącymi kawałkami ciasteczek. Krem nie zawiera barwników ani aromatów. U mnie wyjadany jest łyżeczką i uwierzcie, że na jednej ciężko zakończyć. To najlepszy krem w słoiczku jaki do tej pory próbowałam. 


Kolejny produkt który zrobił na mnie wrażenie to francuskie  Macarons de Pauline. Również po raz pierwszy miałam okazję je spróbować. Kilka razy próbowałam je upiec ale mi się nie udały. Są to delikatne, kruche ciasteczka przygotowane głównie z białek, cukru pudru i mielonych migdałów.  Różne kolory i smaki kremów nadają im niepowtarzalnego wyglądu i smaku. 


Jeśli chodzi o trzeci produkt to polecam go na życzenie córki. Są to ekstremalnie kwaśne cukierki Toxic Waste. Jak wiadomo dzieciaki lubią ekstremalne i kwaśne słodycze a w tym przypadku potwierdziło się to na 100 %. Tak kwaśnych cukierków do tej pory nie jadła. Spożycie tych cukierków wywołuje skrajny ślinotok w buzi. Bezcenny jest widok twarzy na której pojawiają się miny przy spożywaniu tych cukierków. Cukierki są w pięciu smakach.




9 komentarzy:

  1. Muszę poszperać w tym sklepie, bo widzę że można cudeńka znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biscoff znam,uwielbiam:)a reszta produktów jeszcze przeze mnie nieodkryta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem też bardzo przypadłby mi do gustu. Bardzo ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba będę musiała w końcu zajrzeć do tego sklepu, ze względu na ten krem i makaroniki;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Też robiłam zakupy w tym sklepie i muszę przyznać - byłam mile zaskoczona. Zapraszam do mnie :)
    http://zchmurkinachmurke.blogspot.com/2016/09/sodycze-z-caego-swiata-1.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń