poniedziałek, 3 lutego 2014

Roladki z szynki i sera

Roladki są ekspresowe do zrobienia, nawet jak goście już w progu. Ładnie wyglądają i szybko znikają z talerza. Goście z pewnością będą zadowoleni a domownicy również.



Składniki:


  • 10 plasterków szynki konserwowej
  • 10 plasterków żółtego sera
  • 100 g serka topionego
  • 1 łyżeczka koperku (u mnie mrożony)
  • ogórki konserwowe
Przygotowanie:
 Serek topiony wymieszać z koperkiem. Rozłożyć plasterek szynki cienko posmarować serkiem topionym, przykryć krótszym od szynki plasterkiem sera żółtego. Ser cieniutko posmarować serkiem, położyć kawałek ogórka i zwinąć roladki. Odłożyć do stężenia w chłodne miejsce. Przed podaniem roladki pokroić na mniejsze części.
 

10 komentarzy:

  1. Takie w sam raz na jeden kęs ! Świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, jako gość byłabym zadowolona, bo apetycznie wyglądają i jako gospodyni również, bo faktycznie przy małym nakładzie pracy można wyczarować takie cudeńka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie podane. Ależ kusisz

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo smakowite i eleganckie.Może jedynie brakuje mi w nich ładnej wykałaczki z jakimś małym np.listkiem pietruszki,ale to szczegół.To moja wizja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam taki zamysł, ale ze względu na to że teraz natka pietruszki to sama chemia, a swojej z ogródka nie mam, wolałam zjeść bez metali ciężkich:) . Ale jak najbardziej z zielonym akcentem będą ładnie wyglądać.

      Usuń
  5. Polecam pychotka :-)

    OdpowiedzUsuń