poniedziałek, 9 października 2017

Ciasto jogurtowe z Multicooker CAMRY CR 6408

Kolejne testowanie Multicooker CAMRY CR 6408 . Dzisiaj ciasto ze śliwkami a wcześniej były kluski na parze. Do wypieku podchodziłam z małymi obawami i rezerwą ale końcowy efekt mnie zaskoczył oczywiście na plus. Ciasto wlałam do misy, ułożyłam śliwki, posypałam migdałami, włączyłam i się piekło. Ciasto pięknie wyrosło, boki ładnie zrumienione i bez pilnowania. Trochę się denerwowałam, bo nie widziałam co się z ciastem dzieje ale to tylko kwestia czasu by przywyknąć do takiego gotowania i pieczenia.

Krótki przewodnik obsługi urządzenia można zobaczyć pod tym linkiem https://www.youtube.com/watch?v=V4wAUVDd2ZM







Składniki:
  • 2 duże jajka
  • 200 g ksylitolu
  • 1 łyżeczka ekstraktu waniliowego
  • 100 ml oleju
  • 250 g jogurtu greckiego
  • 300 g mąki pszennej
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • płatki migdałów
  • śliwki
  • ksylitol zmielony do oprószenia *

Przygotowanie:

Mąkę przesiać z proszkiem do pieczenia. Jogurt naturalny wymieszać z olejem. Jajka z ksylitolem i ekstraktem ubić na puszystą masę. Do masy dodawać na przemian mąkę i jogurt z olejem i miksować na wolnych obrotach. Miksujemy do połączenia się składników. Masę przelać do misy multicookera, ułożyć połówki śliwek skórką do dołu i posypać płatkami migdałów. Zamknąć urządzenie ustawić program "cake", czas pieczenia 45 minut w temperaturze 170. Przed wyjęciem ciasta trzeba pamiętać o odparowaniu urządzenia. Upieczone ciasto wyjąć i ostudzić na metalowej kratce.
Zimne oprószyć zmielonym na puder ksylitolem.
Trochę się bałam, że może być problem z wyjęciem ciasta ale ciasto bez problemu dało się wyjąć z misy.

*Ksylitol zmieliłam w młynku do kawy.


Więcej informacji na temat Multicooker Camry CR 6408 tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz