niedziela, 16 marca 2014

Zapiekanka z bułki

Czasami brak pomysłów co zrobić na kolację. Tym razem zrobiłam zapiekankę z bułki kanapkowej do której wykorzystałam kiełbasę krakowską z linii Nove -Natura. Bardzo nam smakowała zapiekanka i na pewno powtórzę. Podałam z sosem czosnkowy, pycha. Pomysł klik.




Składniki:
  • bułka kanapkowa
  • żółty ser w plasterkach
  • kiełbasa krakowska z linii Nove -Natura
  • pomidory
  • 100 ml kremówki
  • 100 g żółtego sera (na górę)
  • 3 jajka
  • 0,5 łyżeczki suszonych pomidorów z czosnkiem Kamis
  • do smaku sól
  • do smaku pieprz kolorowy Kamis
  • masło
Przygotowanie:
Posmarować masłem z jednej strony każdą kromkę bułki. Położyć po plasterku sera żółtego, kiełbasy i pomidora. Ułożyć bułkę na okrągło w formie do tarty. Do śmietany wbić jaka, dodać przyprawy i zmiksować. Zalać bułki. Na wierzch zetrzeć żółty ser. Włożyć do nagrzanego piekarnika na 180 stopni i zapiekać około 25 minut.


13 komentarzy:

  1. Nie dość, że świetny przepis to jeszcze tak pięknie podałaś. Pewnie zniknęła szybko, bo pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jak jest dużo sera! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysl:) Super sie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Wyszło ci super danie :)
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. czy bułka moze byc czerstwa do tego dania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam z świeżej, ale myślę że z poprzedniego dnia też się nadaje.

      Usuń
  6. Wygląda tak, że aż się zaplułam. Zaraz będzie robione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka dokladnie smietane do tego uzyc?

    OdpowiedzUsuń