niedziela, 24 marca 2013

Kurczaczki z jajka

Na wielkanocnym stole nie powinno zabraknąć również kurczaczków.Ja proponuję zrobić takie oto kurczaczki.


Składniki:
  • jajka 4 szt
  • ser żółty 10 dag
  • majonez 2 łyżki
  • sól,biały pieprz do smaku
  • ziele angielskie małe kuleczki na oczy
  • papryka czerwona na dzióbki i do ozdoby
  • sałata zielona i listki bazylii do dekoracji
  • żółty barwnik spożywczy
Przygotowanie:
 
Jajka ugotować na twardo,obrać z skorupki,przekroić na pół i wyjąć żółtko. Z białek ściąć końcówki żeby kurczaczki ładnie stały i włożyć na godzinę do ciepłej wody z dodatkiem barwnika.Żółtka ,ścięte białka i ser zetrzeć na tarce na drobnych oczkach dodać majonez wymieszać i doprawić do smaku solą i białym pieprzem.Wyjąć białka z wody osączyć i wysuszyć na papierowym ręczniku.Z masy żółtkowej na białkach uformować kurczaczki zrobić oczka i dzióbek.Talerz udekorować sałatą,papryką i bazylią. 




Przepis dodałam do kolekcji przepisów wielkanocnych. Zapraszam!
http://veggieola.blogspot.de/2013/02/zbieramy-wielkanocne-przepisy-dodaj-twoj.html



5 komentarzy:

  1. Cudowne, niezwykle pomysłowe, byłoby mi miło, gdybyś dodała ten przepis do mojej kolekcji przepisów wielkanocnych, zapraszam, są tam już inne kurczaki, więc Twoje będą w dobrym towarzystwie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis dodałam,miło jest znaleźć się w tak doborowym towarzystwie.

      Usuń
  2. Alina, wyglądają cudownie :) co za pomysł, genialny :)

    OdpowiedzUsuń