niedziela, 1 czerwca 2014

Twaróg z rzodkiewką

Miałam krótką przerwę ale dzisiaj dołączyłam do kolejnego "Wypiekania na śniadanie". W ten weekend tematem jest pyszne śniadanie. Ja zrobiłam bardzo proste ale jak dla mnie śniadanie idealne. Mamy nowalijki więc trzeba korzystać, dlatego zapraszam na twarożek z rzodkiewką i szczypiorkiem jako dodatek oczywiście chleb razowy. Czy można chcieć czegoś więcej?



Składniki:
  • 250 g twarogu półtłustego
  • 7 rzodkiewek większych
  • 50 ml śmietany kremówki
  • 1 pęczek szczypiorku
  • sól, pieprz do smaku
Przygotowanie:
 Twaróg przełożyć do miseczki i rozgnieść widelcem. Dodać rzodkiewki starte razem z skórką  na dużych oczkach, pokrojony szczypiorek i wlać śmietanę. Wymieszać doprawić do smaku solą i pieprzem. Odłożyć na pół godziny do lodówki żeby smaki się przegryzły. Serwujemy na śniadanie lub kolację najlepiej z razowym chlebem. 


Razem ze mną w "wypiekaniu na śniadanie" udział brali
 
Dorota z Moje Małe Czarowanie
Marzena z Zacisze Kuchenne
Małgosia ze Smaki Alzacji
Bożena z Moje Kucharzenie
Karina z Jak pączek w maśle
Wiosenka z Eksplozja Smaku
Paweł  z Magdą -Marder & Mader Manufacture
Dobrawka z Bona Apetita!
Monika z Niezapomniane smaki
Marzena z Kulinarne szaleństwa Maniusi

Nowalijkowe Kucharzenie

20 komentarzy:

  1. Niczego więcej nie potrzeba do takiego śniadanka-pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsza na kanapkę wiosną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką pastę mogę jeść nie tylko na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam mniam,, pyszne sniadanko. Alu dziekuję za wspólny czas .

    OdpowiedzUsuń
  5. Smak dzieciństwa i poranków u babci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pycha uwielbiam twarożki:)
    zapraszma kochana do mojej kuchni www.kuchniamaryny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tak pyszne śniadania :-) dziękuje za wspólne gotowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszne danie:-) Bardzo lubimy taki twarożek. Dzięki za wspólne śniadanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki twarożek często robię na śniadanie. Zdrowe, smaczne, pożywne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam twarożek z rzodkiewką na śniadanie, pyszota :)
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. oj zdecydowanie jest to pyyyyyszne śniadanie;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic dodać,nic ująć.Pyszne śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śniadanie rewelacja, na takie mam właśnie ochotę, twaróg,rzodkiewka i szczypiorek, jak dla mnie połączenie idealne! zdrowo,kolorowo i szybko tak lubię najbardziej. Dzięki za wspólną chwilę przy śniadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pycha!!! Bardzo lubie takie sniadanka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no proszę jaki mega apetyczny twarożek :) dzięki za kolejny wspólny raz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ulubiony na śniadanie! u mnie dodatkowo dorzuca się zielonego ogórka, ale bez też pycha

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam twaróg z rzodkiewką :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prosto ..a jak smacznie...dzięki za wspólne śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. pysznie, zdrowo, naturalnie. dzięki za wspólne śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Alu fajny pomysł na śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń