piątek, 10 maja 2013

Jesienny szpinak z owocami i świeżymi orzechami włoskimi

Szpinak -nigdy go nie jadłam,miałam jakieś uprzedzenie.Ale od dwóch lat to się zmieniło a teraz żałuję i wiem co straciłam.No ale lepiej późno niż wcale.Zrobiłam pyszną sałatkę z szpinakiem i owocami.


Składniki:
  • 2 garście szpinaku świeżego
  • 1 szt nektaryna
  • kawałek arbuza
  • 0,5 szk malin
  • 2-3 łyżki płynnego miodu( u mnie wielokwiatowy)
  • 4 szt orzechy włoskie świeże
Przygotowanie:
 Listki szpinaku obrać ,dokładnie umyć i osuszyć.Nektarynę obrać z skórki i pokroić w plasterki.Arbuz oczyścić z pestek i pokroić w kostkę.Maliny oczyścić z szypułek,umyć i dobrze osuszyć z nadmiaru wody.Orzechy(świeże ) obrać z żółtej skórki.Na talerz wyłożyć szpinak ,arbuz,maliny,plasterki nektaryny i posypać pokruszonymi orzechami.Przed podaniem polać płynnym miodem.
Orzechy mają być świeże takie z żółtą skórką do obierania.


6 komentarzy: