piątek, 17 maja 2013

Sałatka z pora i ananasa

Z pora często robię sałatki z różnymi dodatkami.Tym razem dodałam świeży ananas.Sprawdził się idealnie dodają słodyczy i  eliminował ostry smak pora.Pyszna.


Składniki:
  • 1 szt por biała część
  • 2 jajka
  • 3 łyżki kukurydza z puszki
  • 2 plastry świeżego ananasa
  • 2 łyżki majonez
  • sól,pieprz kolorowy do smaku
Przygotowanie:
Jajka ugotować na twardo, następnie obrać z skorupki i pokroić w kosteczkę. Por oczyścić i pokroić w półplasterki. Kukurydzę odsączyć z zalewy. Ananas pokroić w drobną kosteczkę.Wszystkie składniki przełożyć do miseczki dodać majonez i wymieszać. Doprawić do smaku solą i świeżo zmielonym kolorowym pieprzem.  



18 komentarzy:

  1. ciekawa sałatka lubię takie z ananasem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17 maja, 2013

    na pewno bedzie pycha ng

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17 maja, 2013

    sałatki z ananasem są super, ja robię z selerem ze słoika zamiast pora

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda wspaniale! Z pewnością wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie łączyłam nigdy ananasa z porem, ciekawe połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Mama również często robi podobną sałatkę - jest pyszna! Twoja również wygląda baardzo apetycznie :D Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz będe robić bo mam wszystkie składniki, mniam :-0

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie smaków:) wygląda znakomicie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ananas z puszki sprawdzi się?

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo dobre

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo dobre

    OdpowiedzUsuń