wtorek, 5 marca 2013

Sałatka z tuńczyka z groszkiem

Od firmy Good Food za przesłane propozycje  na tłusty czwartek otrzymałam bardzo dużą paczkę z ich produktami.Wszystko bardzo smaczne i szczerze polecam . Dzisiaj wypróbowałam jeden z produktów . Oto co przygotowałam .



Składniki:
  • tuńczyk w oleju kawałki 1 puszka
  • groszek konserwowy z puszki 3 łyżki
  • ogórek konserwowy 2 szt
  • majonez 1 łyżka
  • kiełki z lucerny i rzodkiewki
  • zielona cebulka
 Przygotowanie:

 Z tuńczyka odsączyć olej . Przełożyć do miseczki i rozgnieść widelcem . Dodać ogórek obrany z skórki i pokrojony w drobną kostkę , odsączony groszek , 2 łyżki kiełków . Dodać majonez i wymieszać . Podawać z dowolnym pieczywem . Ja podałam na lekkim pieczywie Bio orkiszowym Good Food , na górze posypałam dodatkowo kiełkami ,  zieloną cebulką i udekorowałam groszkiem.







7 komentarzy:

  1. Bardzo smaczne kanapeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to zdrowo wygląda! :)
    Marzy mi się takie śniadanie.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sałatka , spróbuję z kiełkami może przekonam się do nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. ja też robiłam z kiełkami po raz pierwszy,ale bardzo mi zasmakowały.

      Usuń
  4. muszę kiedyś taką zrobić

    OdpowiedzUsuń