sobota, 13 września 2014

Ravioli z pieczarkami

Z braku czasu na przygotowanie posiłku powstało coś szybkiego ale za to smacznego. Może ktoś pomyśleć jakie dziwne połączenie składników. Ale zapewniam że to jest rewelacyjne i nie raz będzie gościć na moim stole. Wykorzystałam majonez kielecki Omega 3 z firmy "Społem" który w smaku sprawdził się na piątkę z plusem. Firma oferuje również szereg innych smacznych produktów. Z całą ofertą możecie zapoznać się na ich stronie "Społem" klik. Dodatkowo zapraszam Was do polubienia ich profilu na fb klik na którym są informacje o nowościach i pyszne przepisy z wykorzystaniem ich produktów.



Składniki:
Przygotowanie:
 Cebulę pokroić w drobną kostkę. Pieczarki pokroić w cienkie półplasterki. Na patelni rozgrzać olej dodać cebulę lekko podsmażyć. Dodać pieczarki i podsmażać od czasu do czasu mieszając do odparowania płynu. W osolonej wodzie ugotować ravioli zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Ravioli wymieszać z pieczarkami dodać majonez doprawić do smaku solą i pieprzem. Wymieszać i podać na ciepło.
 




8 komentarzy:

  1. Oj, zjadłabym taką miseczkę na kolację. Uwielbiam ravioli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie :) Na pewno pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z braku czasu wymyślamy różne sposoby, żeby obiad byłą smaczny i szybki. Bardzo lubię ravioli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam pyszności Alinko :-) oj zrobiłam się głodna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem szczerze, że trochę mnie ździwiła obecność majonezu w takiej klasyce jakim są ravioli, ale jeśli dobre, to tylko moge przyklasnąć ! :)

    Pozdrawiamy serdecznie
    Tapenda

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie wyglądają te ravioli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się napatrzyłam , , pewnie świetnie smakowało:)

    OdpowiedzUsuń