czwartek, 19 grudnia 2013

Kokosanki

Przy pieczeniu ciasteczek i pierniczków zawsze zostają mi białka. Ja się tym za bardzo nie martwię bo zawsze jest okazja. żeby upiec kokosanki. A, że kokos uwielbiam to  kokosanki po upieczeniu szybko znikają. Dostałam paczkę z produktami Kresto i BackMit do przetestowania. Do kokosanek użyłam oczywiście kokosu Kresto.



Składniki:


  • 4 białka
  • 250 g kokosu Kresto
  • 200 g cukru
Przygotowanie:
 
Białka ubić na sztywno. Następnie dodawać porcjami cukier i ubijać do momentu rozpuszczenia się cukru. Wsypać kokos i wymieszać masę łyżką.
Na blaszce wyłożonej papierem układać łyżeczką kopczyki.
Piec w 170 st około 12-15 min do lekkiego zrumienienia.



9 komentarzy:

  1. Kolejna współpraca ? No proszę ! Zazdroszczę ;)
    Fajny sposób na białka , ja zawsze jak mi zostaną robię omlety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają jak śnieżynki:)pyszne

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie kokosanki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne małe pychotki :) ja zazwyczaj wykorzystuję bialka robiąc bezy, albo ciasto z makiem. Od dziś do tego grona dołączą kokosanki ;) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Często robię podobne kokosanki. To taki mój deser ratunkowy jak rodzina domaga się czegoś słodkiego na już:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm kokosanki :) dziękuję za udział w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super paczka i super kokosanki, też robiłam niedawno (wg ,kuchni lidla,), połowa z czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń